Haha!
Haha!
Haha!
Haha!
Haha!
Haha!

Stanislaus Brewskovitch

Campaigning voor Air Stanislaus

“Rocco gaat het niet doen hoor! Geen haar in z’n baard die daaraan denkt.”
Hij moet.” “Hij gaat het niet doen. Echt niet. Hij wil gewoon brouwen. Hij is boos.”
We gaan het toch doen. Zijn de pumps al binnen?

Klein inkijkje in de strategische MarCom-discussies waarin de betrokkenen inzake
het Air Stanislaus campagnebeeld zorgvuldig gehoord worden en voorzien van een
passend, weloverwogen antwoord.

Van concept
Via fotografie
Naar resultaat
Van concept
Via fotografie
Naar resultaat

Het perfecte campagneplaatje
en een onwillige stewardes

Na de opening van deze derde (pop-up) locatie op Vliegveld Twenthe, ontbrak een passend campagnebeeld van de crew die het allemaal mogelijk maakte daar op de strip. SQUAL bedacht en ontwierp het beeld. Studio Frans Dekker was verantwoordelijk voor de fotografie. Hij had schone onderbroeken meegenomen… geen overbodige luxe. Aan de props lag het niet: stewardessenpakjes, pilotenpak, panty’s, pumps (special delivery in maat 47), pruiken, lippenstift en natuurlijk onmisbaar: mascara.

Drie van de vier modellen hadden het concept inmiddels omhelst en zaten perfect in hun rol. Maar bij de derde stewardes (voor de kijkers rechts) was dit gevoel nog ongrijpbaar. Na de overtuiging dat haar taille perfect paste in het huidige tijdsbeeld, brak de zon door het wolkendek. Enigszins.

Oh Rocco!
Gezellig!
Kijk!
Frans!

Duidelijk is nu wie van de stewardessen geschikte onderbenen heeft voor een volgende shoot. Mooie extra opbrengst.

SQUAL combineert expertise zo veel mogelijk met werkplezier en dat komt de kwaliteit ten goede.
Zo ook hier: een mooi vormgegeven en perfect gefotografeerd campagnebeeld in het juiste perspectief.

Reacties op de socials
waren niet van de lucht:

De zuurstofmaskers vielen spontaan uit het plafond

De poster